38 hafta hamileyim bebegimin hareketleri baya bir azalmıştı hatta tekme neredeyse hic atmıyordu sadece kasılma oluyordu bugun doktora gittim kordon dolanması oldugunu söyledi kalp atışı suyu vs her şeyi normal sadece boynunda kordon var dedi pazartesi gününe kadar hareketlerini takip et eğer yine böyleyse suni sancıyla doğumu baslatıcam dedi bende eve geldim. Şimdi bir kac kiside kordon dolanması varsa acil almalıydı 3 gün bekleme vs diyerek kafamı karıştırdılar doktor pazartesiye kadar bekleyelim dedi hiç içim rahat değil hareketleride gerçekten çok az napmalıyım bilmiyorum çevremdekileri dinleyip başka doktoradamı gitsem yoksa doktorumu dinlesemmi 😭