minikturta 3 hafta önce geldim valla ben de, Mertihan beyi istedim o da izinliymiş Cemile hocaya başladım o da iyi gibi tam emin değilim 🤷🏻♀️ Bugün yazdım dönüş yapmadı mesela 🤷🏻♀️ Haftaya Mertihan beye gitmeyi düşünüyorum bu yüzden. Bir de yaşama vs bende para vermek istemedim çok fazla istiyorlar ama buranın özelinin fiyatları gayet uygun sezaryene 1000 istedi normale 1500-2000 arası dedi 🤷🏻♀️