Kızlar 34. haftami bugün doldurdum iki gündür özellikle bugün neredeyse yürüyemiyorum bacaklarımı ayırarak ve öne eğilerek topallar gibi yürüyebiliyorum bebeğim hala yukarıda asagiya inmedi göğüs kafesime baskı yapıyor bu yüzden yatınca nefes de alamıyorum şu an sadece belime yastık koyup oturabiliyorum bu durumları yaşayan var mı sizce hepsi normal mi