Beren06 Arkadaşlar asperox sarı güç kullandım nerdeyse bir buçuk saat masa sandalyelerimi sildim baya bi soludum iş bitince malesef farkına vardım sizce birşey olurmu korkuyorum
snglysl Beren06 valla ben 9 ay boyunca domestosta yundum yıkandım. Suyla açarsanız daha iyi olur. Kaç haftalık gebesiniz ?
Narsel Yogurt yeyin su icin temiz havada durun ben de breff kokusundan fena olmustum bir keresinde ogle yaptim iyi geldi
snglysl Beren06 asperoxu direkt sıkıp solumak yerine. Suyun içine sıkıp kullanman içini daha rahat ettirir. 🙈 ama bol bol hava al allahın izniyle birşey olmaz 🌸
miniksevdamm Beren06 korkma birsey olmamıştır inşallah ben en başından beri kullanıyırm heö onu hem domestosı 27 haftalığım çok tedirgin olma canm olumlu düşün
Ozge2805 Beren06 ben domestosla veya bir kimyasal ürünle temizlik yapacak olursam maske takarak yapıyorum 😊