ilk dogumumda depend kullandim hep sezeryan olmustum kanamam fazla oluyordu dikislerime gelmiyordu cunku yuksek bel lastigi karinda kaliyor dikis olan yer zaten karin tamamen inmediginicin boslukta kaliyor yapisma falan olmuyor dikise kizlar . dependi giydigimde kulot giymiyordum pijamayi yada elbiseyi cekiyordum enazndan 1 hafta cok rahat oldu benim kanamam fazla oluyordu rahat ettim cunku normal ped alsaydim sizdirma olsaydi devamli degistirmek olum gibi gelirdi