Merhaba anneler, anne adayları.
Daha önce de benzeri bir post açmıştım burada. Evet yine isim meselesi🤷🏻♀️😊 Bir kız bir erkek ikizlerimiz olacak inşallah🧿 yalnız hem anlamı güzel hem de kulağa hoş gelen isim bulmak çok zor.
Eymen Eyşan diye düşündük ama kim bilir daha hangi isimleri düşüneceğim/ düşüneceğiz 😊 eğer siz de fikir vermek isterseniz çok makbule geçer ☺️🙌🏻