Merhaba anniler yarin sabah 8 de sezaryen e gireceğim Allah in izniyle bir duanızı alirim 🤲🥰 Sorum şu ki doktor bugünden katı gıdalar tüketme çorba falan içki yarin gaz sancısı vb problemler ağrılar yaşama dedi 12 den sonrada hicbirsey yeme dedi 2 kase çorba içtim hala açım ya napicam ben 12 den sonrada hicbirsey.. Bu gidişle midem bulanır kusarım sürekli 🤦♀️ Uzun süre aç kalınca öyle oluyorum çünkü. Var mı önerisi olan gaz yapmayan ne yiyebilirimmmm bennnn