19931995 Mucizem80 benim de eylul sonu kasim basi kac haftaliksiniz kiyafetler icin biraz daha beklemeli galiba diğer ihtiyaclar tamamlanmali gibi
Mucizem80 19931995 benim de Ekim sonu Kasım başı gibi 22+3 haftaligim ben şu an 🤗 bayram sonu beşiği i alicaz nasip olursa bebek arabasını da halası hediye alicak beğendiğim modeli gönderdim 🤭☺️
Gzmm14 19931995 24+2 haftalığım bende. Odası, ek gıda gereçleri, kıyafetleri, kamerası, biberonu, emziği, banyo küvet seti tamam şimdiden. Çok ğaırlaşmadan yapmak istiyorum ☺️
EgeAlya Çoğunlukla 3-6 ve 6-9 ay tulumlar alt üst takımlar ve inşallah dışarda da giyebileceği bluzlar pantolonlar aldım bir kaç tane. Şimdi de 1-3 ay alt üst takım hastane çıkışı bakmaya başladım onun dışında biberon gibi araç gereçleri falan almadım onlar kaldı
AhahHbzhz 19931995 25 haftalik olduk bizde 5 tulum 2 hastane çıkışını 2 alt üst takım zibinlar çoraplar eldiven agiz mendili puset örtüsü emzirme önlüğü çanta muslin örtü nohut battaniye kalin battaniye penye battaniye biberon emzik göğüs pompası yatak nevresim aldiklarimdan aklımda kalanlar bebek arabası henüz yok
Aysenurctn32 19931995 ben sanırım epey erken başladım. Cinsiyeti belli değilken beyaz zıbınlar ve ağız mendili gibi şeyler aldım. 24 haftalık olduk ve aldıklarım; Biberon-12 tane ağız mendili-7 adet zıbın- küvet takımı- pike-10 lu hastane çıkışı- 2 tane nohut battaniye-1 tane penye battaniye- tırnak makası-tarak- tulum-2 şapkalı takım- 3 çift çorap- müslin- 65 Li 1 numara bez- 1 kundak- 2 örgü ceket ve bir sürü yelek.. daha alınacaklarım fazlalaştıracaklarım var.