Kizlar hepinize iyi akşamlar size birşey danisacaktim ilk gebeligimde çok kotu seuler yaşadım ve ihmallik sonucu bebeğimi kaybettim erken doğumla Bu konuyu yazmak istemiyorum arkadaşlarımız etkilenmesin şuan çok şükür Rabbime 5 ay sonra hamile kaldım 13 haftalık gebeyim rahim agzi ölçümü yapıldı 42cm dedi neyse ben progestan sabah akşam 200 ağızdan kullaniyroum ve yan etki fazla olunca 5 güne bir proluton Depot geçiş yaptı doktor 5 güne bir folik asit salı günü bıraktım gynogerrosanol başladım ve ilk gebelikte karın ağrım oluyordu lavaboya gidince afedersiniz ve suandada öyle bugün karnım agridi 2 dk bile sürmüyor gaz sancısı gibi ama bu ilaç bugün kabız yaptı sebebi bumudur bana yardımcı olur musunuz benim durumumda olan var mı 36 haftaya kadar progestana devam dedi proluton progestan görevi mi görüyor karın ağrısı sorunsalim bu 🥰