Ndkgkdkkf Arkadaşlar 16 haftalık gebeyim yemek yedikten sonra göğüs kafesimde oluşan bir ağrı var ve kustuğumda rahatlıyorum eğer kusamazsam ağrıdan duramıyorum bu neden oluyor bilgisi olan var mı
Dilekleklek Ndkgkdkkf 18+4 um ilk gunden beri bende de surekli aynindurum var. Ben kese buyuyup yukari ciktikca mideye ve bagirsaga baski yapiyor cabuk doyuyorum bi tık fazla yiyorum demek ki diye düşündüm.