Bloggeranne_93 Basurum var ve ılk defa gebeliğimde bugun rahatsız ettı ne oturabılıyorum ne yatabılıyorum. Kullandıgınız bır ılac varmı veya rahatlatmak ıcın bı yöntem bilen dayanamıyorum😖
Fatmazehra51 Bloggeranne_93 Aktardan kantron yağı al kullan pamuğa dok yatarken onu da basuruna koy sabaha kadar dinlenirsin
yigitegenin_annesi Bloggeranne_93 annemde de basur vardı ve 6yıl savaştı bu basurla hep ilaçlarla suya girmelerle fln olmadı ıkı yıl önce ameliyat oldu ve şu an iyiallah şifa göndersin çok geçmiş olsıncanm💞💜
Mommm06 Çok soğuk ile yıkama iyice kurula, pamuklu iç çamaşırı kullan birde günlük pet falan pek kullanma, bende de var dikkat ettiğim sürece pek rahatsız etmiyor.