Bett_blog Elifsulak tabiki normal 39hafta olmuş bacım doğurdun doğurucan inşAllah🤲🏻🤩 fazla olmadığı aürece sıkıntı yok belki nişanınız gelmiştir sağlıkla kavuşun bebeğinize🤲🏻🐣
Mumyy Elifsulak bugün ben de acılma muayenesi oldum kanama olması normal eğer devamlı değil leke şeklinde ise Dr da uyardı zaten panik olmamam için ama bende gelmedi
N_duygu Elifsulak doktorum bana çatı muayenesi yaptığı gün olabilir korkma dedi benim gelmedi sen yinede doktorunla görüş istersen
Elifsulak Mumyy doktora yazdım yoğun değilse endişelenme bebek hareketlerini takip et dedi canım seninde aklında olsun
Deletedmom23234 Elifsulak Bebeğin hareketleri iyiyse belki sorun yoktur valla bilemedim ya çok geçmiş olsun. Doktorunuza haber verdiniz mi
Elifsulak Deletedmom23234 teşekkür ederim canım verdim o da dediğin gibi bebek hareketleri iyiyse endişelenme dedi
Elifsulak N_duygu yapar büyük ihtimalle tekrar kontrolünüzde açılma var mı diye bendede tık yoktu ama bu muayene etkiledi biraz sancım var