Rabiatekdemir 40+4 olduk Doğum için henüz bir belirti Yok fakat şu an 3 saattir süren ve hiç dinmeyen sırt ağrısı var. Bildiğim kadarıyla Doğum ağrısı belirli sürelerle oluyor ama bu bel ve sırt ağrım hiç geçmiyor ne olabilir?
Alminam Rabiatekdemir hastanede yatıyorum aynı dert bende de oldu bel ağrısına dayanamıyorum bı anda oldu yoktu hiç ağrım burda ki ebeler yan yat yurume ve sakin banyo yapma dediler muhtemelen bunlar bı sure sonra karin kasık ağrısı da getirecek
Pelinzade Benimde sırt ağrım çok sürekli masaj istiyorum artık bıktırdım insanları bassınlar çiğnesinler istiyorum doktora da sormadım masaj yaptırmak iyimi diye bilen var mı iyi bir şey mi yapıyorum