Dilekcnkn İyi akşamlar kızlar daha önce post açtım ama kimse görmedi sanırım , ana kucağı almak istiyorum ama marka ve modelde kararsız kaldım bondigonun var ama nasıldır bilemiyorum alan var mı veya başka önereceğiniz uygun fiyatlı lütfen😊
mrs_elisah Dilekcnkn ben e bebekten baby plus almıştım. İş görüyor mu görüyor. Ama imkanı olan otomatik alsın.2. Bebekte alabilirsem bende otomatik düşünüyorum.
Akoalalover Dilekcnkn ana kucağı eziyettenbaşka bişey değil bence ya. Siz neden almak istiyosunuz merak ettim 🙄
Sedasmsk Dilekcnkn otomatik kumandalı olandan teyzem alicak hediye olarak civilden arkadasimda ebebekteki otomatik olandan kullaniyo elim kolum oldu çok memnunum demisti
Eda115354 Dilekcnkn ben bondigo aldım henüz kullanmadık ama kurduk odasında duruyo. Gayet güzel görünüyo müzk titreşim de varmış sadece istediğin gibi eğme kısmı yok o da olsa çok daha iyi olurdu.
Dilekcnkn mrs_elisah bondigonun var titreşimli birde aynı markanın sallanan olanı var ama oda 350 falan pahalı yani benim için öyle kararsız kaldım yatar şekilde olursa daha iyi olur
Dilekcnkn Akoalalover Ya puseti de aslında salıncak gibi kullanıyorum ama malum evde iki tane oğlum var okul falan derken en azından oyalanır oyuncaklı falan öyle bir heves ettim normalde salıncak alıyordum ama bu sefer ana kucağı alayım dedim
mrs_elisah Akoalalover @Dilekcnkn bence anakucağı gerekli birşey. Örneğin lavaboya gitmem gerekiyor kızım durmuyor onuda kapının önüne getiriyorum anakucağıyla. Veya mutfakta yemek yaparken yanımda oluyor. Sürekli kucağımda veya beşiğinde duramaz sonuçta. Anakucağı çok büyük rahatlık. Benim otomatik istememin sebebi biz çok şımarttık kucaktan inmiyor sallanan Bi anakucağı olsaydı daha rahat ederdim diye düşündüm o yüzden.
Biryolcu Ben de burada durayım. otomatik olanların çoğunun fiyatı bana kullanım süresini düşündüğümde çok fazla geliyor çok kararsızım. Manuel olanlar da iş görür elbet diye düşünüyorum
Dilekcnkn mrs_elisah İşte bende o yüzden istiyorum hani rahatlık olur ama kararsız kaldım hangisinden alayım en fazla 200 tl verebilirim yani
Akoalalover mrs_elisah ay çok pardon ana kucağı diye kanguraya gitti aklım ana kucağı bende de var işe yarıyo belli aylarda gerçekten
Dilekcnkn Sedasmsk Onlar biraz pahalı ama ya birde diğer çocuklarıma oda da alıcaktım aşıyor bondigonun gördüm o nasıldır acaba merak ediyorum,yorumların yarısı iyi yarısı kötü 🤷♀️
Sedasmsk Dilekcnkn dogrudur canim bizede hediye alinmasaydi bizde alamazdik dediğin markayı bilmiyorum canim 🤷🏻♀️
Esra_baki Dilekcnkn Bende bindingo aldım ama henüz kullanmadık insalkah beğenir bebişim . Otomatikler süper fakat kullanım süresini düşününce o kadar para vermek mantıklı gelmedi.