irorkay Kızlar merhaba. 36 haftaya girdim. Henüz doktorum hiç öyle bir muayeneden bahsetmedi. Kaçıncı haftada yapılıyor bu? Bir de açılma vs olduğu ancak o şekilde anlaşılıyor sanırım. Şikayet üzerine mi bakılıyor?
Minikturtageliyor irorkay biz 36+1 günlüğüz bu gün çatı muanesi oldum. Sezaryen doğum yapmayacaksan sanada çatı kontrolü yapar ☺️
irorkay Minikturtageliyor canım normal şekilde direk olarak mı yapıldı? Bir şikayetin vs var mıydı ya da nst de sancı mı çıktı
Minikturtageliyor irorkay hayır sancım veya diğer belirtilerim yoktu doğum öncesi öğrenmek için çatı muanesi olduk ☺️