mavi0811 valla inan bende öyle biliyordum ama yaşadım birebir 🤷♀️ mayıs onda erken gebelik yaptım silik mayıs 15 de kan verdim acilde negatif mayıs 17 de yine test yaptım normal beyazdan yine silik çıktı bir kaç gün sonra tekrar verdim yükselmeye başlamıştı. Işte bazen insan anlayamıyor 🤷♀️ o yüzden dedim ya geciksin adetin tekrar ver bence ha yoksa zaten yok sonucu aldın ümit ederek gitme herkeste bir olmaz belki nasıp.