zeynep00 mavi0811 zannetmem çünkü ben hamileyken benimde öyle hafif silik çıkmıştı yani genel olarak öyle çıkıyor
Gizemmmii mavi0811 canım seni umutlandırmak gibi olmasın inşallah hamilesindir. Bende de böyle çıkmıştı hatta benimki seninkinden bi tık daha silikti adetime 1 gün vardı. Kan testi yaptırdım hemen hamile çıktım şuan 6 haftalığım. İnşallah güzel haberlerini alırız :) https://www.hizliresim.com/t4evd8t
Sevgikaya1525 kubratskya_ çıkıyor kaset testlerde fazla idrar damlatırsan ya da beklersen olmasaydı çıkmazdı dediniz o zmn ben ewlendiğim ilk ay hamile idim ben bu testleri farklı aylrda denedim çizgi çktı ama boş umut idi 6 ay sonunda hamile kaldım
minikcivcivim mavi0811 barkodunu alsaydın canim tekrar gitmeden evde öğrenirdin 🙈hadi hayırlısı ile gelsin sonuçlar cuma günü gelsin bebişler❤❤❤