MDT Herkese merhaba ; 1 hafta önce Sezaryen doğum yaptım. Doktorum korse kullanabilirsin dedi. Sizlerin önerebileceği bir lohusa korsesi var mıdır ?
Bett_blog Mom789 ben önermiyorum doğumdan sonra özellikle sezaryenden iki ay sonra kulanın deniliyor ben owli aldım ilk onu kullanıcam iki ay sonra yamuna ama normal doğum yapamda değişir tabiki
Bett_blog MDT çok sıkı olduğu ve çengelli olduğu için önerilmiyormuş benimde doktorum öyle söyledi ya medikal bir korse yada doğum sonrası korsesi önerdi onu doğumdan iki ay sonra yatan iyileşince kullan dedi🤷🏻♀️
Ays0 Owli aldım ben de ama bu sıcakta umarım kullanırım diyorum tecrübem yok sadece fikir olsun diye yazdim
Bett_blog -MinikMucizem- k sıkı olduğu ve çengelli olduğu için önerilmiyormuş benimde doktorum öyle söyledi ya medikal bir korse yada doğum sonrası korsesi önerdi onu doğumdan iki ay sonra yatan iyileşince kullan dedi🤷🏻♀️
-MinikMucizem- Bett_blog anladım canım teşekkür ederim daha var 26+5teyim bende senin gibi yapayım olmazsa 🙏
-MinikMucizem- Bett_blog Amin canım hepimiz inşallah sağlıkla kucağımıza alırız kontrolüm de soracağım mutlaka 🤗🤗