Dilek0809 Nurssss 35 gibi yaşadım ben dr o şekilde iki gün kadar sonra geçti şu an 36+3 herhangi bir şey olmadı yani bazen sebepsiz de olabiliyor ama genelde doktorlar az hareketi çok önemsiyor acilde Nst falan bağlanabilirsiniz
Seyma46-46 Nurssss Bu haftalarda hareketlerine dikkat etmelisin. Ama toplanma yalancı sancılar gayet normal düzenli olmadığı sürece.
Nurssss Dilek0809 tek tük vuruyor yarın da böyle olursa giderim zaten bu pazartesi randevum tesekkür ederim