Sevgiarf ben ovulasyon testi ile 1 ayda hamile kaldım umarım sende kalırsın verdiğim Bilgi ile. Ben adetin 10. Günü başladım hergün saat 14.00 da yaptım ama bir dakika aksatmadım vakti hep aynı zamanda yaptım en önemli nokta bu ben ve kesinlikle aç karnına olacak en önemli kısım ise günün ilk idrarı olmayacak 2. İdrar ile yapılacak ve 3 damladan fazla damlatma.