SeherKabilayNergiz merhaba bingölde yaşıyorum ben de. Elazığ’da Fethi Hanay’a gidiyorum. Burada bir defa Mehmet Yaman’a gittim özel hastahanede. Acil bir durum olmadığı sürece Fethi beyde yapmayı düşünüyorum. Önemli bir şey olur yetişemezsem Mehmet beyi düşünüyorum. O da ilgili alakalı fakat ultrasonunu beğenmedim.