Bende bugun bu konuyu araştiriyordum sezeryan olursanız 40 gün sonra Termal taytlar var onları kullanabılıyorsunuz. Ki onlar cok faydalı ama normal doğum olursa sanırm emin olmamakla birlikte 2 hafta sonra kullanabılıosnz korse gögüs altına girdiği için sütünüzü etkiliyebilir rahat olmaz diye sizde termal seti araştırın isterseniz