Merhaba hanımlar bugün devlet hastanesinde perinatoloji bölümüne ayrıntılı ultrasona girdim ve 5 dakika sürdü sürmedi genel hatlarıyla baktı bana bir açıklama yapmadan ve resim vermeden çıktı gitti doktor sadece normal gözüküyor herşey dedi bu kadar sekretrden değerlerin yazılı olduğu kağıdı aldım çıktım. Herkeste böylemi oldu merak ediyorum