Alone evet ya ultrasonda bir şey olmayınca genelde olumlu bakıyorlar. bana da öyle dediler her çıktığım doktor sağlıklı olduğunu düşünüyorum dedi. Senin amniyosentezin var diye bir şey de diyemiyorlar. Amniyosentez yaptırmasaydın belki de hiç down sendromlu bile demiyeceklerdi. İnan her gün dua ediyorum canım o kadar zor bir durum ki çok iyi anlıyorum seni. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah sağlıklı bir şekilde kavuşuruz yavrularımıza 🤲