Duygu17 Hanımlar bebeğim hep 1 hafta önde gidiyordu bugün kontrolde tam gününde olduğunu öğrendim.(bu kötü biirşey değil tabiki) ama ben 2 haftadır kilo vermeye başladım sizde böyle olan var mı normal mii
zehranurr Duygu17 29 haftalık ikizlere gebeyim sadece 3 kilo almıştım onunda 1 kilosunu geri vermişim. O kadar çok hamile var ki böyle almayıp verenler. Ama bebekler besleniyor anne kilo versede ondan dert etmeyin. 🌸🌸🌸