Minnos_42 Kızlar English home bebek nevresim takımı alıp kullanan var mı varsa memnun musunuz kalitesi kullanımi filan nasıl
TugceBelis Minnos_42 Beş sene önce kızıma almıştım hem renkli noktalı olan modelini hemde beyaz bir modeli vardı hala aynıları satılıyor ☺️ Unisex modeller olduğu için şimdi oğluma kullanıcam hala tertemiz yepyeniler ben çok memnun kalmıştım tavsiye ederim kesinlikle
Minnos_42 leyla-kaya42 fiyatı baya uygun. mağazadan almiycam netten sipariş edicem o yüzden merak ettim kalitesini
Ays0 Aldım yıkadım ütüledim ama kullanmadım. Yapısı dokusu gayet güzel ben beğeniyorum genel olarak English home ürünlerini çünkü kendimde nevresimlerini kullanıyorum bir sorun yaşamadım