Denizyildizii anneyim_33 soğuk su her zaman zararlı zaten. Bu sıcaklarda ılık içmek mümkün olmuyor evet ama ne kadar dikkat edersek o kadar iyi ❤️
Serpilbb anneyim_33 gaz yaparmı bilmiyorum ama ben bu geçen haftaki sıcaklarda hep soğuk buzlu su içmiştim yağmurlar başlayıncada üşüttüm hastayım şuan dikkat etmekte fayda var nekadar yansakta sıcaktan 😄
MinikKoala41 anneyim_33 ben tüketiyorm doktorm bir sorn olmucağnı söyledi bebeğe gidene kdr ztn ısısı düşüyomş ama yine se doktoruna sor canm herkes farklı şey söyler
Ufuk Bildiğim kadariyla yapiyo herhalde eltim hamileyken hep soğuk su iciyodu soruyodum gaz yapiyomu diye hayır diyodu