Merhaba güzel anneler🤗Buraya doğum hikayemi yazacağım günü sabırsızlıkla bekliyordum, meğer oğlum benden daha sabırsızmış😅 Doğum hikayemi benim gibi beklenmeyen durumlarla karşılaşan anneler için yazıyorum şimdi🤗Son kontrolde bebeğin gelişimi 1 hafta gerideydi ama sıkıntılı bir durumu yoktu. 35+2 de rutin kontrol için hastaneye gittim ve bebeğin gelişiminin durduğunu söyledi doktor üstelik suyum da çok az kalmış. Hemen yatışını yapalım bu gece 11′de sezaryene alıyorum seni dedi doktorum. Tabi ben şok 😅Normal doğumu çok istiyordum sporumu, yürüyüşlerimi filan hep normal doğum motivasyonuyla yapmıştım ama kendimi gerekli olursa sezaryen de olabilirim diye telkin ediyordum, farklı bir durumla karşılaşırsam zorlanmamak için. Bunun etkisiyle mi bilmiyorum ama acil sezaryan gözümü korkutmadı gayet sakindim hatta doktorun odasından çıkınca eşimi sakinleştirdim😁Bir yandan yoğun bakımda yer ayarlandı çünkü hem erken doğum hem gelişim geriliği vardı. Valizimi hazırlamıştım herşeyim tamdı Allah’tan, eşim hemen valizimizi getirdi evden. Bi duş aldım hastanede, ailelere haber verdim, arkadaşlarımdan dua aldım 😌Gece 11′de güle oynaya girdim ameliyata üzerime aşırı bir sakinlik geldi. Doğum sırasında çok dua ettim Allah’ım sağ sağlim kavuşayım çocuğuma diye. Tam 23.25′ te oğlum kocaman ağlayarak doğdu 😅Doktor ağlamasını duyunca tamam bu çocuğun yoğun bakıma ihtiyacı olmayacak dedi o an o kadar mutlu oldum ki anlatam😌Allah herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah herkes sağ salim çocuğuna kavuşur 🤲🏻Benim gibi acil doğuma giren anneler lütfen kendinizi germeyin, rahatlamaya ve anın tadını çıkarmaya çalışın mümkün mertebe çünkü o zamanlar hayal gibi gelip geçiyor güzel anılarınız kalsın aklınızda. Kendinizi olumsuz düşüncelerle yormayın çünkü sizin de beklemediğiniz kadar yolunda gidebilir herşey zira benim bebeğime yoğun bakım kesin gözüyle bakılıyordu ama kucağımda çocuğumla döndüm eve🥳Ve naçizane tavsiyem; yanınızda biberon bulunsun ben meme reddi olur diye almadım ama çocuk erken doğduğu için emme refleksi tam gelişmemiş memede kaldığı süre uzun olduğu için doyduğunu düşünüyordum meğerse tam doymuyormuş sarılığımız biraz yükseldi. Sütü sağıp biberonla vererek ne kadar içtiğini kontrol etmek gerekiyormuş. Ben bir iki hafta hem sağdım hem emzirdim sarılığımız geçti, kilo alımı hızlandı ve çok şükür meme reddi de olmadı👍 Sorularınız varsa cevaplamaya çalışırım güzel anneler, Allah herkese güzel doğumlar nasip etsin bebeklerinize sağ salim kavuşursunuz inşallah 🤗😘