kzmsda71 doktora gittin mi?? Bugün bahsettiğin şeyler bende de var, ekstradan bel agrısı da var. Seninle aynı günümüz. Benim haftaya doğumum var ama doktor Bebek erken gelebilir dikkatli ol diye uyarmıştı. Şimdi bugün bunları yaşayınca önemsemelimiyim yoksa bişey Yok mudur bilemedim. Birde ben başka bir ile gidiyorum kontrollere, bulunduğum yerde öZel hastane Yok. O yüzden olasılıkları hesaplamaya çalışıyorum.