Motherr_ Ilk doğumum normaldi Ikinci erken doğum oldu acil sezeryan dendi ve bebek yaşamadı Sezeryan sırasında rahime T kesi yapıldığını söyledi doktor bey. Sorum şu T kesi.olup da normal yapan var mı daha sonra yada olur mu