Rjn5656 Arkadaşlar malum yazdayiz ben her gün soğuk su dus alıyorum ve soğuk buz gibi su iciyorz aceba bebeğe zararı olur mu ?
Minigimm0611 Rjn5656 Günde 3-4sefer bazen daha fazla soğuk suyla duş alıyorum özellikle geceleri uyuyamadıgıım ıcın sıcaktan olsa muhtemelen bana olurda. Alakası yok canım olmaz bişey nolcak 🙂
umudunannesiii Rjn5656 valla bebeğe zararı olur mu blmiyorm ama bir haftadır bana zararı çok Grip oldduum hemde kuvvetliii
Serpilbb Rjn5656 bebek için bir sorun olmaz ama bende içtim hep soğuk suları üşüttüm şimdi burnum durmuyor ona dikkat et 😄
Rjn5656 Minigimm0611 raabim te zamanda hepimizi kurtarsın anne karni ayrı çıkınca ayrı ne yapacağımızı artik şaşırdıK😆
Rjn5656 umudunannesiii çok geçmiş olsun gerçekten hamilelik ten mi bilemiyorum ama böle kup buz yiyesim geliuo ve yiyorumda😀😀
Rjn5656 Serpilbb ben daha usuutmedim hep düşünüyorum aceba usurmu içimde yada hastalanirmi etrfatkiler bebek karnında zaturw olur yapma ole seyler dyinnce korkuyo insann
Serpilbb Rjn5656 canım bebek midemizdemi direk su onu üşütsün mideye inene kadar zaten su ılınıyor ondan korkma