Kizlar merhaba, 20 haftalik cift yumurta ikizlerine hamileyim, bazen gobek deligi etrafinda ciddi sertlik olusuyor agri aci gibi boyle gaz sancisi gbi degisik, gergin tas gbi oluyor..cok endiseleniyorum 20 haftalik ikiz gebeler boyle durumlar yasiyormu yasadimi merak ediyorum..
ayrintili usg de hersey normal dedi dr
rahim agzi acikligi da iyi dedi 33 cikti
ama yinede bazen bu tas gbi kesilen karnimdan korkuyorum sizlerde durum nedir?