Haticecakirr Kızlar böyle lavobaya çıkacakmışım gibi hissediyorum 2 gündür bebeğim hep aşağıda hissediyorum hareketlerini falan yukarıya çıkmıştı bir kaç haftadır ama şimdi tam göbeğimin altında yaşayan var mı bu durumu ?
feriii Haticecakirr bende 27 haftadaym bebek kafasi alt tarafta oldugu icin baski oluyormus tedirgin olma dedi doktor doner dedi
LivaveLeyla Haticecakirr benimde 24-25 gibi vajinama doğru hissediyordum pıt pıt sanki elimi uzatsam uzanıcakmışım gibi 26+5 oldum yukarıda bazen ayakları geliyor yine tekmeliyor aşağıdan 😀 yani 35 cm çocuk nasıl içeride bu kadar rahat hareket edebiliyor hayret ediyorum 🤣
Elifnev Haticecakirr cok fazla baski hissediyorsanız doktora gorunun gec kalmadan. Aynisi bana da oldu. Bebek cok asiri asagi inmis rahim agzim 24 mm olmus. Erken dogum riski var diye ciger gelistirici igne falan vuruldum.. o yuzden risk almayın
Ays0 Benim de bazen vajinamda gibi hissediyorum sanki elimi atsam çekip alacağım gibi. Doktorum karnın bir akvaryum kızında bir balık ve bu balığın nerede olacağı hiç belli olmaz bir bakarsın miden de hissedersin bir bakansın vajinanda demişti
Haticecakirr Ays0 evet öyle 5 dakika bi yerde hissediyorsam 5 dakika sonra başka yerde ama vajinamda baskı hissedince tereddüt ettim işte 🌸🤔
Selma_aygun Döner daha o haftalarda benimde aşağıdaydi temizlik yaptım eğildim doğruldum derken değişti pozisyonu
Haticecakirr LivaveLeyla böyle baskı hissediyor musunuz sanki karnınıza bassanız içerden çıkacak gibi ?
Haticecakirr Elifnev yok çok fazla değil birde hep aynı yerde 5 dakika önce vajinamda hissederken 5 dakika sonra göbek deliğimin orda 🤷♀️ Sizin ki tam olarak nasıldı nasıl hissediyordunuz
Elifnev Haticecakirr ben tam vajinamda gibi hissediyordum. Yururken falan tutma ihtiyaci hissediyordum resmen. Ve surekli tualetim var gibiydi.
ozge_sblr Haticecakirr bende 28+4 haftalığım ve bende de oluyor o. Benim ilk hareketleri hissetmeye başladığımdan beri hep öyle devamlı idrar torbamı tekmeliyor 😅 bazen yukardan vuruyor bazen aşağıya bazen iki tarafa birden vuruyor. Duruş pozisyonuyla alakalı. Nereye denk gelirse orayı tekmeliyor bebişler 🤭
Emosss35 Haticecakirr 28 haftamdayim bir kac gundur ayni seyleri yasiyorum bazen baski cok artiyor hele idrara sıkışınca sanki cikicak gibi birde kasilmalarimda var sabah perinatolağa gidicem
Pelinbyrktrlr Emosss35 Bende 28.haftadan beri bu durum var şu an 35im bebiş 28de doğum pozisyonu aldı öylece bekliyor hala yavrum 😃 Rahim ağzı uzunluğunuz iyiyse korkmayın
Emosss35 Haticecakirr az önce perinatolojiden geldim anlattim doktor nst istedi rahim agzi uzunlugun iyi sancin yok bu agrilar her hamilede ayni seyretmez kimi daha sık daha yoğun hisseder kimi hissetmez dedi hocam günde bazen 20 yi geciyor dedim 5 dakikada bir sık ve sancı eslik etmedikce sorun degil dedi eger dogum sancisi olsaymis rahim agzini kisaltirmis magnezyum progestana devam simdilik bakalim bol su ic yapilabilecek birsey yok dedi
Mrvren Benimde oluyor . Hatta bebek bir yerde toplanıyor sanki sırtını dayıyor gibi doktorumuzu aradık normal bu haftalardan sonra bebek kendini doğuma hazırlıyor dedi.