desem aynen iyi veya kötü herşeyi bilmek hakkın sadece öyle deyip başka bisey dememesi çok yanlis bu düzelebilir veya kontrol altında tutarız gibi bisey demesi gerekiyor du bence imkanınız varsa farklı bi yerde tekrar detayli ya girip genişleme oldugunu ve tedirgin oldugunu farklı bi doktorada gostermek istediğini soyleyebilirsin