21+6 yım iki gün önce gece bel böbrek boşluk ağrısı artık hangisi ağrıyodu bilmiyorım ağrıdan uyuyamadım bebeğim çok top gibi bi yere toplanmaya başladı korktum ve acile gittim kum döküyo olabilirsin dediler çok sık idrara çıkıyodum 5 dkda bir falan toz bi ilaç içtim ağrım geçti ama şimdide ishalim yaşayan varmı nasıl geçer bu