munireglr canm o bende oldu maalesef vajinal kist dedi doktorum hicbi sıkıntı yapmaz dedi ama bnm büyüyor ve dışarı çıkıyor gittkce. Başka bi doktor da bartolin (yanlış yazmış olabilirm😊) kisti dedi oda zararsızdır. Netten fotolarına bak istersen benzeri yada daha kucuguyse korkma