Kızlar daha önce de post açmıştım çatı muayenemde 1cm açıklık ve yumuşama olduğunu söylemişti doktor iki gün geçti üstünden açıklık ilerledi mi bilemiyorum ama alt taraftan bazen bıçak saplamasi gibi ağrı oluyo birde karnimin alt tarafı çok ağrıyo tecrübeli olanlar yada aynısını yaşayanlar neden olur bu doğum sancısı da nasıldır bilmiyorum ki 🙄 38+1 bu arada