Kızlar merhaba ben daha yeniyim hamileler arasında 6 haftalık hamileyim ama sürekli Bi gaz sorunum var içimde böyle sanki afedersiniz ama çıksa rahatlayacakmışım gibi şişkinlik gibi içimde Bi doluluk hissi var yemek yemeyi falan canım istemiyor hiç bilmiyorum valla gaz sorunu hep olur mu yada çözümü var mı