Pinarrsu Nazzprlkci bende salı günü yaptirdim, aynen dedigin gibiydi, ilk saat iyiydim ama ikinci saatte baş dönmem başladı, ama şükür sorunsuz atlattim. Yaninizda biri olmasi iyi olur bencede.
Ayseonay Nazzprlkci çok şükür masaallah, bana da doktor diyet dedi de zaten bişey yemiyorum bu yüzden rahat bıraktım 😅
elisa123 Nazzprlkci bizde Dün verdik ilk aç karnına kan verdik sonra 50 lik ictim tadı iyi fena deil hicbirsey yemeyip icmeyip 2. kanı verdim bugün sonucum çıktı 177 çıktı doktor yoktu yarın gidecem bizim yüksek glbaa 🤔 moralim cok bozuk 😔
Hlyarsln Nazzprlkci merhabalar bnmde salı gunu ama randevu saatim 16.30 ta Bn butun gun aç mı olmam gerekıyr yanı anlamadm
elisa123 Duygu_aslann Şekerli Şeyler çok yemem hamile kaldığımda beri cok dikkatli beslenmeye çalıştım ama nasıl yüksek çıktı anlamadm meyve yiyorum birde her gece muz ceviz süt bal atom yapıp icerdim ondan mı acaba 🤔
Hlyarsln Nazzprlkci He siz o esnada aç kaldınız değil mi butun gun değil tm tm şimdi anladım cok tesekkur ederm 😊
Duygu_aslann elisa123 olabilir canim bende zayifim ama ben tatli cok yerim yarım kilo baklavayi yerdim bi otursta😂 muz karpuz bal vs yasak canim bize😂
Masalannesii Nazzprlkci ben çok kötü etkilemişti ac karnına gitmek aşırı mide bulantısi yaşadım tansiyonum falan düştü tek değildim eşim vardı yanımda sabah aç karnına gitmek beni mahvetti resmen hastanede bile 3-4 kere istifra ettim 😬