Aysglarslan Şeker yüklemesi yaptıran Anneler nasıl bir süreç deneyimlerinizi merak ediyorum. Tavsiye ediyor musunuz?
HilalYlmz Aysglarslan aç karnına gidiyorsun canım kan veriyorsun sonrasında sana bi içecek veriyorlar veya söylüyorlar onu beş dk içinde tüketiyorsun bir saat geçtikten sonda gidip tekrar kan veriyorsun. Ben iki defa kan verdim ama birer saat arayla üç kere kan verende varmış neye göre değişiyor o tam bilmiyorum
Haticecakirr Aysglarslan gece 12 den sonra bişey yenmiyor sonra ilk açlık bakıyorlar sonra içeceği içiyorsun 1 saat sonra kan alıyorlar sonra yine bişey yemiyorsun 1 saat daha sonra tekrar kan alıyorlar doktorum sadece su içebilirsin demişti su içtim ben 🤷♀️
Dilekcnkn Aysglarslan Dün yaptırdım ben , aç karnına gittim ilk muayane oldum , 50′liı glukoz içtim sonra 1 saat bekleyip kan verdim bu kadar , 🤷♀️ Herkes 2-3 kez vermiş baya beklemiş ama bende böyle oldu 😂
Aysglarslan HilalYlmz teşekkür ederim glikozu içtikten sonra herhangi birşey hissetiniz mi bi kaç gün etkisini görenler olmuş baş dönmesi mide bulanması gibi
HilalYlmz Aysglarslan yok hiç bi etkisini yaşamadım sadece su içememek beni zorladı, çok tedirgindim ama tadı aynı meyveli gazoz gibiydi herhangi bi bulantı kusma olmadı gece 12den sonra bişey yememeğe özen gösterdim