sdablt 13. Haftadayım geçen hafta gitmiş olduğum aylık rutin kontrolde doktorum kemik yapısına bağlı olarak bebeğin % 90 kız olduğunu söyledi Akabinde bir hafta sonra yaptırmış olduğum ikili testi yapan doktor ‘bu cinsiyet tarama testi değil ve kolay kolay da kimseye söylemem bebeğinizin cinsiyeti %90 oranında erkek’ dedi Kendi doktorumun kız dediğini aktardım o doktor da erkek olduğunu iddia etti Hangisine güvenmeliyim arkadaşlar daha önce başına böyle bir olay gelen oldu mu 15. Hafta da net olarak öğreneceğim ama sadece Merak ediyorum 🙈👼🏻💕
1987gokce sdablt ilk 16. Haftada öğrendik oğlumuz olacağını hiç değişmedi. Bence en net hafta 16dan sonrası yoksa bir kız bir erkek kafa bunalıyor.
Tomrisinizi Bana da bir gün icinde doktorum %60 erkek dedi çıkıntı gosterdi sonra %70 kız dedi bende şaşırdım kaldim iki hafta sonra çağırdı kesinleşir dedi bekliyoruz işte