Herkese merhaba. Bugün doktora gittik 36. Haftamdayım. Bu güne kadar her şey gayet normaldi. Ama bu defa suyumda artış olmuş. Doktor risklerinden bahsetti. Çok korkuyorum. Böyle bir durum başına gelen var mı aranızda? Doğum esnasında kanamam durmayabilirmiş mesela. Yada suyum erken gelip kordon sarkması sonucu bebeği kaybedebilirmişiz. Lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olsun teşekkür ederim 🤲