Sehriakif 27+2 de 1340 gr dı doktor oğlumun kaç kilo doğduğunu sordu düşük olduğunu düşünmüştüm tamamen bünye meselesi ben oğlum da yememe aşırı dikkat ettim 3500 göründü ultrasyonda 3200 doğdu kızımda oğlum küçük olunca dikkat edemiyorum ben 4 kg aldım ama beslenen çocuk her türlü alıyor demekki