Zehra2938 Hayır fazla falan demedi o hafta gayet iyi dedi hatta 28+0da gittim 1180 olmuştu oraya kadar yine uyumluydu 30+3de gittiğim zaman 31+3 görülüyordu ultrasonda ve 1800 gram olmuştu. 31+3de 32+3 görüldü tam 2 kiloydu. Haftasına göre gelişimi önden gidiyor ama endişe etme gayet yolunda herşey demişti. İlk ben de şeker sandım kendi kendime korktum ama o sorun yok diyince rahatladım