Bugün 38+3 de muayeneye geldim.plesanta yaşlanmış bebek hareketleri almış dedi doktorum. 11.30 da rahim ağzına ilaç koydu rahmi yumuşatmak için. 13.30da suni sancı başladı. Sancılar sıklaşıyor. Ama ben doğru düzgün hissetmiyorum. Bende mi sorun var. Genel olarak herkes suni sancı kötü diyordu. Hareket edince sancıyı hiç hissetmiyorum.böyle doğum yapan var mı? Bu işin sonu sezeryan mı?