Oykum_06 Kızlar adet sancısı gibi ağrım var ? Birde tuvaletim var zannettim. Fakat yokmuş ilk kez ıkınamadım. Ayağa kalkınca şiddetli ağrı ve vajinamda baskı hissediyorum. 32+4 sizce neden oluyor ?
Hanife00 Oykum_06 32+4 de sancım ve vajinama giren bi ağrı vardı batma yapıyor ve tuvaletimi yapamıyordum bebeğime bişey oluyor sandım ama idrar tahlilimde küçük kristaller çıktı kum döküyormuşum meğer 😂 şükür 2 gün içinde ağrım kalmadı 🙏🏻
AsenaEmre Oykum_06 32. Haftadan beri çekiyorum idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi doktorum ama ıdrar temiz çıktı . Yalancı sancilar baslamis 🤦 şuan hala devam ediyor
Denizyildizii Oykum_06 bu haftalardaki ağrılar ihmal edilmemesi gerekir doktorunuzu arayabiliyorsanız bi sorun. Arayamıyorsanız bi acile gidin nst ye soksunlar