Aylinsemih NurBeytullah ben chicco aldım e bebekten kauçuk olandan mavi beyaz renkte iyi diyolar bunun için birde philips avet alabilirsin
Dilekcnkn Aslanannesi1 Hem cam hem plastik aldım 125 cc olarak 70 tl plastik olanı aldım , cam olana ise 100 tl verdim 😊 baya pahalı hepsiburada dan aldım