Minelll41 Kızlar merhaba az önce kontrolden çıktım Dr Cüneyt Barut’tan gayet memnun kaldım . Sorum şu doğuma siz giriyor musunuz diye sordum hayır ebeler giriyor dedi . Bu hastanede normal doğum yapmış olanınız varmı ?