Merhaba benim 2. Gebeliğim ilk gebeliğim 17+4 de suyum gelmesiyle kaybettim şimdi tekrar hamileyim 13. Haftada serklaj yapıldı şuan 17 haftalığız kontrole gittiğimde doktor korkulacak bişey yok ama bebeğin beyninde kist var dedi ve bebeğimin başı aşağıdaymış bu şekilde olup kisti kaybolan var mı ve bebeğinin pozisyonu değişen var mı serklajdan sonra sürekli yatak istirahati verdi ve uzun süre yatacağımı söyledi bu şekilde olup sağlıkla kucağına alan var mı?