Hsrt1 Gecen haftadan beri ara ara karin ve bel agrisi var. Ama bugun sürekli agriyor. Sadece yatinca geciyor. 13+5 im. Daha oncede bir kac kez olmustu. Doktora sordugumda normal demisti. Ama bugun ayakta duramiyorum. Gitsem mi doktora bilemedim.
Dilekcnkn Hsrt1 25 haftalığım dün kontrolüm vardı benimde sabahtan beri karnım ve belim öyle ağrıyor ki anlatamam üşütmüş de olabiliriz canım dinlenince geçiyorsa genelde normal diyorlar
Hsrt1 Dilekcnkn ya evet sabahtan beri yatiyorum. Yatarken kuş gibiyim hic birsey yok. Ayaga kalktigim gibi canim cok aciyor. Üsütme de olabilir. Sicak su torbasi yapsam acaba bi zarari olurmu bilgin varmi ?
Dilekcnkn Hsrt1 Onu bilmiyorum canım ama yani ne olur ne olmaz yapma sıcak birşeyler iç üstünü biraz kalın giy biraz zor olur belki ama yatmaya çalış inşallah geçer